loading...
مشاوره حقوقی
مهسا نعمتی بازدید : 17 دوشنبه 22 شهریور 1400 نظرات (0)

راه های انتخاب وکیل خوب برای طلاق - بهترین وکیل خانواده
یافتن و انتخاب یک وکیل خوب ، مجرب و ماهر برای طلاق و دعاوی خانوادگی به اندازه یافتن یک مهد کودک یا مدرسه خوب برای فرزند شما یا یک پزشک خوب برای عزیزان شما مهم است. مطمئناً شما به دنبال وکیل نیستید! شما وکیلی می خواهید که بتوانید به او اعتماد کنید.
البته برای انتخاب و یافتن وکیل مجرب و خوب برای طلاق و دعاوی خانوادگی ، ابتدا از بقیه ، دوستان و اقوامی که شرایط مشابهی داشته اند و از وکیل استفاده کرده اند ، سوال می کنید.
در این مقاله نکاتی را ارائه کرده ایم که برای یافتن وکیل مجرب و خوب برای طلاق برای شما بسیار مفید خواهد بود. انتخاب وکیل خوب طلاق یک تصمیم بسیار مهم است زیرا وضعیت زندگی ، روانی و مالی شما در خطر است.
یک وکیل متخصص در زمینه طلاق و دعاوی خانوادگی انتخاب کنید. توجه داشته باشید که شما ادعایی علیه بدهکار ندارید یا نمی خواهید از جرمی دفاع کنید. شما می خواهید طلاق بگیرید و به همین دلیل به فردی نیاز دارید که با تمام جزئیات طلاق و دعاوی خانوادگی و دادگاه های خانواده آشنا باشد.
ابتدا با چند وکیل حقوق خانواده مشورت کنید. اگرچه ممکن است یک وکیل شهرت بسیار خوبی داشته باشد ، اما ممکن است رفتار او را دوست نداشته باشید. وکیلی که انتخاب می کنید نباید شخصی باشد که احساس راحتی نمی کنید زیرا قرار است ساعت های زیادی را با هم بگذرانید.
خودتان را آماده کنید تا به تعداد زیادی از سوالات کلیدی وکیل پاسخ دهید. شما باید اطلاعات اولیه مانند مدت ازدواج خود ، نام و سن فرزندان خود ، برنامه زندگی زناشویی خود ، فعالیت ها ، تغییرات و شغل و غیره را ارائه دهید. برای اینکه یک وکیل بتواند شما را در بهترین مسیر قانونی راهنمایی کند ، باید اطلاعات زیادی در مورد شما داشته باشد.
بودجه و درآمد خود را به وکیل خود اطلاع دهید. یک وکیل باید تصویری واضح از امور مالی و هزینه های زندگی شما داشته باشد. همچنین کلیه دارایی ها و بدهی های زناشویی خود را ثبت کنید.
مطمئناً شما می خواهید در روند طلاق همه چیز برای شما خوب پیش برود و به تمام حقوق و حقوق کامل خود برسید و انتخاب وکیل خوب و با تجربه به شما در رسیدن به این هدف کمک می کند. توجه داشته باشید که حقوق همه وکلا یکسان نیست. اگر به دنبال خدمات حقوقی خوب و خاص هستید ، طبیعتاً باید هزینه بیشتری بپردازید.
 داشتن وکیل ، صرف نظر از تجربه یا تخصص ، راه حل نیست. اگر توانایی گرفتن وکیل را ندارید ، زیر نظر وکیل طلاق خوب و مجرب و طرف دعوی خانواده ، و با کسب مشاوره مستمر ، پرونده خود را به جای اینکه به دنبال وکیل ارزان قیمت به دلیل ناتوانی مالی هستید ، خودتان پیگیری کنید !!! بنابراین بهتر است با یک وکیل خوب و باتجربه مشورت کنید و خودتان کار را انجام دهید (اگر از لحاظ مالی توانایی ندارید) تا اینکه یک وکیل ارزان قیمت و کم تجربه داشته باشید.
شما درد و دل خود را به یک غریبه ابراز کرده اید (با فرض اینکه از قبل وکیل نمی شناسید)! آیا وکیل مورد نظر واقعاً به حرف شما گوش داده است؟ آیا او یادداشت برداشته است؟ آیا او به سوالات شما پاسخ داد؟ مهمتر از همه ، آیا او مسائل شما را پیگیری کرده و در 24 ساعت اول پس از آنکه وکالتنامه را به وی دادید و او را به عنوان وکیل خود انتخاب کردید ، و پس از خروج از دفتر وی ، به تماس های شما پاسخ داد؟ اگر نه ، باید وکیل دیگری برای خود پیدا کنید. شما نیاز دارید که کسی در کنار شما باشد و حداقل کاری که وکیل می تواند انجام دهد این است که در مدت زمان معقول به تلفن شما پاسخ دهد یا اگر در آن زمان نمی توانید به تلفن پاسخ دهید ، در اولین فرصت پیامک یا تماس بگیرید. گرفتن.
اقدامات قانونی برای طلاق دلهره آور است ، اما داشتن یک وکیل خوب ، با تجربه و توانا کار را برای شما آسان می کند.

ویژگی های یک وکیل خوب خانواده
یک وکیل دعاوی حقوقی خوب خانواده باید از دانش و اطلاعات کافی در این زمینه برخوردار باشد و پرونده های متعدد و موفقی در دعاوی خانوادگی داشته باشد.
یک وکیل خوب خانواده کسی است که در مورد مشکل شما به شما یک ذهنیت واقعی می دهد و گاهی اوقات توصیه می کند که در مورد تصمیمی که گرفته اید به شما هشدار دهد حتی اگر برای شما خوشایند نباشد. به عنوان مثال ، گاهی اوقات یک زن و شوهر به یک وکیل مراجعه می کنند ، خانواده برای طلاق به محل کار می روند و وکیل خانواده ممکن است چیزهایی را که دوست ندارند بشنود ، مانند عجله نکردن در طلاق و دست گرفتن ، زیرا ممکن است مسئول اجرای قانون باشند. شرایط نیمی از اموال یا ضرورت. پرداخت مهریه و حقوق مالی زن ممکن است در این مورد رخ دهد ، ممکن است شرایط خوبی برای او ایجاد نکند ، اما همه اینها تحت مدیریت وکیل خانواده این توانایی را دارد که زن و شوهر را به خواسته های خود برساند و نزدیک کند. لازم است قبل از اقدام اولیه انجام شود.
 وکیل خانواده برای شما معجزه نمی کند !!! و وظیفه وکیل صرفاً انتخاب مسیر صحیح و پیش بینی دعاوی احتمالی آینده و به طور کلی مدیریت حقوقی یک دعوی است. این صحیح ترین و منطقی ترین روش برای اداره دعوی است و اساساً نتیجه پیروی از این روش و چنین اقدامی موفقیت در دعوی است.
 بسیار بعید است شخصی که به موقع به وکیل خانواده مراجعه کند و اقدامات و ادعاهای لازم را به موقع ، پیش بینی های لازم یا به عبارت دیگر دست راست در مکان و زمان مناسب انجام دهد ، نتیجه کلی این دعاوی ، در نهایت این برای او یک شکست است.
 برخلاف تصور بسیاری ، وکیل خوب خانواده یک راز ، دروغ و قلب واقعیت یا عامیانه نیست. زیرا حکما گفته اند: "راه نجات در صداقت است". من با تجربه دریافته ام و می توانم با اطمینان بگویم که صداقت و حرکت در مسیر درست هم شما را آرام می کند و هم به خواسته ها و اهداف شما نزدیک می کند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 66
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 55
  • باردید دیروز : 28
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 169
  • بازدید ماه : 323
  • بازدید سال : 1,091
  • بازدید کلی : 3,794